02 401 78 78, 0887 550 322 info@poliklinikabg.com

Амбулаторната дейност на територията на Поликлиника България не е спирала практиката си, дори в условията на пандемия. Удобство за всеки пациент е предварителното запазване на часове с цел да ограничим струпванията на пациенти в затворени пространства. Заявка за вашият час може да направите денонощно 7 дни в седмицата на телефони 02/401 78 78 и 0887550322.

Зелен и червен коридор

На територията на Поликлиника Бълггария в гр. София са обособени различни зони за здрави пациенти и пациенти с оплаквания.

“Зеленият коридор”  е  за всички наши пациенти – деца и възрастни, които идват за:

Профилактични прегледи и ваксинации за деца се извършват от лекари, които нямат контакт с остри пациенти с остри заболявания или имат позитивни антитела за прекарана инфекция (IgG +). Молим родителите да бъдат отговорни и да предупреждават, ако те или децата им имат симптоми на остро заболяване или са контактни на COVID-19 позитивни. По този начин ще защитим екипа и децата от възможна инфекция с COVID-19. Децата се допускат в кабинета само с един продружител. Предвидено е място за изчаквате в клиниката за придружителите.

Внимание! Недопустимо е деца и/или родители, които са в карантина, да се явяват за профилактичен преглед!

• Профилактични прегледи за възрастни
  • Женска консултация
  • Изписване на рецепти за хронични заболявания
  • Медицинска документация за:  училище, детско заведение, работа или други институции
  • Прегледи за проследяване на хронични или други не заразни заболявания при нашите специалисти – гастроентерология, нефрология, ендокринология, хирургия, кардиология, неврология, дерматология, психиатрия и други, когато пациентите нямат симптоматка на остри респираторни заболявания, не са контактни на COVID-19 и не са с положителен PCR тест.

Проактивно проследяване на позитивни пациенти по телефона

Всички наши пациенти, позитивни за COVID-19, както и контактни лица, биват проактивно проследявани от лекар по телефона. Лекарят помага с препопръки за хигиеннодиетичен режим, медицинска консултация по съответните оплаквания и симптоми, дава насоки за евентуални административни или логистични въпроси, касаещи карантинния период. Така пациентите могат да са сигурни , че за тях се полага максимално пълноценна медицинска грижа спрямо състоянието им.