Акушер-гинеколог в екипа на Поликлиника България

Уважаеми пациенти, В Поликлиника България вече можете да направите консултация с д-р Татяна Абаджиева – акушер-гинеколог. Д-р Татяна Абаджиева завършва медицина през 2007 г в МУ – София. Има специалност по „Акушерство и гинекология ” от 2014 г.П В периода

Кардиолог в екипа на Поликлиника България

Уважаеми пациенти, В Поликлиника България вече можете да направите консултация с д-р Ценка Бонева – кардиолог. Д-р Ценка Бонева завършва Медицински университет  – София през 1997 г. Придобива специалност по вътрешни болести през 2008 г и  специалност кардиология през 2016 г.

Мобилно приложение Consento за Android и iOS

Радостни сме да ви съобщим, че мобилното приложение Consento, което стартира в началото на месец октомври за ограничена група тестови потребители, е вече достъпно за всички пациенти на Първа детска консултативна клиника (1ДКК), Групова практика “МКЦ Моят лекар” и Поликлиника

Лъчетерапевт в екипа на Поликлиника България

Уважаеми пациенти, В Поликлиника България вече можете да направите консултация с д-р Захари Захариев – лъчетерапевт и онколог. Д-р Захари Захариев завършва медицина в Медицински Университет – София, през 1996 г. През 2001 г. д-р Захариев придобива специалност Лъчелечение, а

Ревматолог в екипа на Поликлиника България

Уважаеми пациенти, В Поликлиника България вече можете да направите консултация с д-р Бойчо Опаранов – ревматолог. Д-р Бойчо Опаранов завършва висше медицинско образование във ВМИ “И. П. Павлов”, гр. Пловдив през 1989 г. По-късно придобива и двете си специалности: вътрешни

Получавате бонус кредити за онлайн консултация след преглед в 1ДКК

Уважаеми пациенти, Искаме да Ви уведомим, че от 19.11.2018 г. пациентите,  които са провели платен преглед в 1ДКК (независимо дали първичен или вторичен), получават след завършване на прегледа брой кредити, достатъчни за провеждане на 1 писмена консултация в Consento със специалиста, който

Ендокринолог в екипа на Поликлиника България

Уважаеми пациенти, В Поликлиника България вече можете да направите консултация с д-р Стелла Йорданова – ендокринолог. Тя зявършва медицина в МУ „Проф. П.Стоянов”, гр. Варна през 2006 г. През 2012 г. придобива специалност по ендокринология и болести на обмяната. Професионалният

Честито звание доцент на д-р Рада Маркова

Уважаеми родители, Радостни сме да ви съобщим, че д-р Рада Маркова придоби звание „доцент“ след успешен конкурс към Научно изследователският институт на МУ- Плевен. Научните интереси на доц. д-р Рада Маркова са в областта на детската пулмология – хроничните заболявания

профилактика

Временно спиране на пробите Манту

Уважаеми пациенти, Бихме желали да ви информираме, че временно през месец ноември МКЦ “Моят лекар” няма да поставя туберкулинова проба “Манту” на пациентите си. Причина за това е липсата на използвания препарат, отпускан от РЗИ.  Очакваме да възобновим тази дейност в началото на месец

Интервю на д-р Рада Маркова за credoweb

През месец октомври д-р Рада Маркова даде интервю за credoweb на тема “Амбулаторни педиатрични грижи”. С интервюто можете да се запознаете по-долу. Д-р Рада Маркова бе един от лекторите на XIV Национален Конгрес по педиатрия, който се проведе от 27

д-рд-р Филип Маринов, онколог
Събития

Д-р Филип Маринов ще провежда онкологични консултации от 1.11.2018 г

Уважаеми пациенти, Щастливи сме да ви информираме, че считано от 1.11.2018 г. работа в МЦ Поликлиника България започва уважаваният специалист по медицинска онкология д-р Филип Маринов. Д-р Маринов е специалист по вътрешни болести и медицинска онкология. Участвал е в над

Поликлиника България

Какво трябва да знаем за храненето през есента?

С настъпването на есента и намаляването на температурите тялото ни започва да изпитва потребност от по-калорична храна и в съответствие с природните закони се опитва да натрупа мазнина за зимния период. Есента е сезонът който най-вече свързваме с богатството на

ваксина за грип
Поликлиника България

Ваксина срещу грип – има ли смисъл?

Грипът е инфекциозна болест, която се причинява от вируса на грип. Симптомите могат да бъдат леки до тежки, вкл. усложнения като вирусна пневмония, бактериална пневмония, влошаване на болести на белите дробове (астма, ХОББ) и такива на сърдечно-съдовата система (сърдечна недостатъчност

Поликлиника България

Проблемна съставка в медикаменти, съдържащи валсартан

Уважаеми пациенти, Искаме да ви уведомим за проблем с медикаментите съдържащи валсартан, съобщен от Изпълнителната агенция по лекарствата (ИАЛ) вчера. Валсартан се съдържа в някои медикаменти за високо кръвно, сърдечна недостатъчност и терапия след инфаркт. Проблемът се дължи на съставката N-нитрозодиметиламин